
Klantenservice
Bij Billie verloopt je aankoop vlekkeloos, van bestelling tot levering en eventuele retour. Heb je een vraag? Grote kans dat je hieronder een antwoord vindt.
Bestellen
Online shoppen bij Billie is makkelijk én snel:
-
Kies je favoriete artikel.
-
Voeg het toe aan je winkelmand.
-
Ga naar je winkelmand en bekijk het overzicht.
-
Vul je gegevens in.
-
Controleer je adres.
-
Kies voor thuisbezorging of afhaling in Retie.
-
Selecteer je betaalwijze en verzilver eventueel je kortingscode of cadeaubon.
-
Controleer alles nog een keer en klik op “Bestelling betalen”. Je wordt automatisch doorgestuurd om af te rekenen.
-
Een fout gemaakt? Da’s niet erg.
Mail me via hallo@shopbillie.be en vermeld duidelijk wat je graag wil wijzigen. Bestellingen die nog niet verwerkt zijn, kan ik aanpassen. Is je bestelling al onderweg?
Dan kan je het pakket retourneren en eventueel een nieuwe bestelling plaatsen.
Log in op je persoonlijke account om je bestelling op te volgen.
Na het plaatsen van je bestelling krijg je een orderbevestiging via e-mail. Geen mail ontvangen? Check je spamfolder of contacteer me via hallo@shopbillie.be.
Betalen
Je betaalt veilig via Stripe, mijn betrouwbare betaalprovider die online betalen
en terugstorten veilig en makkelijk maakt.Om te betalen kies je uit:
-
Visa
-
Mastercard
-
Maestro
-
American Express
-
UnionPay
-
Apple Pay
-
Google Pay
-
JCB
-
Voer tijdens het afrekenen de unieke code van je cadeaubon in en het bedrag wordt automatisch verrekend.
Cadeaubonnen worden niet geruild, geretourneerd of omgezet in cash.
Als je betaling mislukt, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Probeer gerust opnieuw of mail me bij aanhoudende problemen via hallo@shopbillie.be.
Bezorgen
Meestal verstuur ik je bestelling binnen 3 werkdagen.
Vervolgens bezorgt bpost/PostNL het pakket in België binnen 2 dagen na verzending. De leveringstermijn kan in uitzonderlijke omstandigheden langer zijn dan de vermelde richttermijn (tot maximaal 30 dagen). Je kan je bestelling volgen via bpost met het trackingnummer dat je van Billie ontvangt.
Niets ontvangen na 10 dagen? Mail me via hallo@shopbillie.be – ik zoek het graag voor je uit.
Momenteel lever ik enkel binnen België.
-
Gratis verzending vanaf € 200
-
Voor bestellingen onder € 200 betaal je € 7 verzendkosten
-
Retourneren
Je hebt het recht om je online aankoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te retourneren.
Retourkosten dien je zelf te betalen.
Kunnen niet geretourneerd worden:
-
Afgeprijsde artikelen
-
Gedragen schoenen
-
Geretoucheerde schoenen
-
Schoenen met (licht) beschadigde zolen
-
Schoenen zonder oorspronkelijke verpakking
-
Schoenen waarvan toebehoren zoals zolen, veters, extra zakjes … ontbreken
-
Schoenen die door verkeerd gebruik zijn beschadigd
-
-
Verpak de ongedragen schoenen met alle toebehoren in de originele doos.
-
Vraag je retour aan door een mail te sturen naar hallo@shopbillie.be
-
Voeg de volledig ingevulde retourbon toe aan je pakket
-
Verzend naar Billie, Lage Weg 7A, 2470 Retie – de retourkosten dien je zelf te betalen
-
Als ik je pakket goed heb ontvangen, stort ik het betaalde bedrag (excl. verzendingskosten) binnen 14 kalenderdagen terug op het rekeningnummer dat je gebruikte bij je online aankoop. Hou er rekening mee dat verzend- en retourkosten niet worden terugbetaald.
Let op: bewaar je bewijs van verzending mét track & trace-code. Verloren retourzendingen zonder bewijs kan ik niet vergoeden.

BILLIEver-programma
Wat is het BILLIEver-programma?
Met het BILLIEver-programma spaar je punten die je kan inruilen voor kortingsbonnen. Je saldo kan je eenvoudig checken via je persoonlijke account.

Klaar om je nieuwe favoriete schoenen te shoppen?
